fbpx
office@iuliablaja.ro
0744.301.281 0787.822.100

Infiintare firma plasare forta de munca!

Antreprenorii care se gandesc sa infiinteze o firma de plasare forta de munca, trebuie sa hotarasca asupra catorva elemente esentiale: denumirea firmei, sediul social, valoarea capitalului si cota de participare a fiecarui asociat, sa desemneze administratorul si sa stabileasca durata mandatului acestuia.

De asemenea, acestia trebuie sa stabileasca obiectul de activitate principal pe care il va desfasura firma de plasare forta de munca si obiectele de activitate secundare.

O firma de plasare forta de munca isi poate desfasura activitatea sub forma unei societati cu raspundere limitata, in conditiile prevazute de Legea nr.31/1990.

Pentru infiintarea firmei nu este necesara obtinerea unor avize prealabile. Actele care trebuie depuse la registrul comertului in vederea inmatricularii sunt:

1. actul constitutiv semnat de asociaţi; acesta poate fi atestat de avocat, autentificat de notar sau poate fi sub semnatura privata (adica semnat doar de asociati),

2. rezervarea denumirii societatii comerciale eliberata de registrul comertului,

3. actele de identitate ale asociatilor firmei in curs de inmatriculare,

4. documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social pentru firma de plasare forta de munca (contract de comodat, de inchiriere etc.),

5. acordul vecinilor şi al asociaţiei de proprietari cand sediul social al firmei se stabileste întru-un bloc de locuinte,

6. declaraţiile pe propria răspundere ale asociaţilor şi administratorilor, autentificate de notar sau atestate de avocat,

7. specimenul de semnatura al administratorului firmei eliberat de notar,

8. dovada depunerii capitalului social la o bancă aleasă de asociati (capitalul social minim pentru SRL este 200 lei).

9. declaratia pe proprie raspundere a asociatilor potrivit careia indeplinesc conditiile prevazute de lege pentru detinerea si exercitarea calitatii de asociati, atestata de avocat sau autentificata de notar.

10. dovezile privind plata taxelor legale.

Firma de plasare forta de munca trebuie sa aiba mentionat in actul constitutiv ca obiect de activitate principal unul din codurile CAEN Rev.2 specifice acestui domeniu de activitate:

Clasa 7810, activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca.

Aceasta clasa include listarea locurilor de munca vacante si recomandarea sau plasarea solicitantilor pentru o slujba in situatia in care persoanele recomandate sau plasate in munca nu sunt angajati al agentiilor de ocupare a fortei de munca. Clasa include:

-activitati de investigare, selectie, orientare si plasare a fortei de munca, inclusiv activitati de cautare si plasare de personal executiv;

-activitati ale agentiilor si birourilor de casting cum ar fi agentiile artistice;

-activitati ale agentiilor on-line pentru plasarea fortei de munca.

Aceasta clasa exclude activitati ale agentiilor sau agentiilor teatrale sau artistice.

Clasa 7820, activitati de contractare, pe baze temporare, a personalului.

Aceasta clasa include activitati de furnizare de muncitori pentru intreprinderile clientilor pe perioade de timp limitate, pentru a inlocui sau suplimenta temporar forta de munca a clientului, unde persoanele plasate sunt angajati ai unitatii care furnizeaza supravegherea directa a angajatilor lor la locurile de munca ale clientilor.

In cazul in care v-ati hotarat sa infiintati o firma de plasare forta de munca, tot ce trebuie sa faceti este sa contactati cabinetul nostru de avocatura si sa pregatiti urmatoarele acte:

1. cartile de identitate ale asociatilor,

2. documentul care atesta dreptul de folosinta asupra sediului social: contract de vanzare-cumparare, contract de comodat, de inchiriere, extras de carte funciara, autorizatie de construire etc.

In cazul in care nu dispuneti de un spatiu unde sa fie declarat sediul social, va putem oferi serviciul de gazduire a sediul social in Bucuresti.

Pentru infiintarea unei firme de plasare forta de munca rapid si ieftin, biroul nostru de avocatura se ocupa de realizarea intregii proceduri:

– verificarea si rezervarea denumirii societatii,

– redactarea si atestarea actului constitutiv,

– redactarea contractului privind detinerea spatiului cu destinatie de sediu social: comodat, inchiriere, subinchiriere etc.,

– redactarea declaratiei pe proprie raspundere data in baza art.15 alin.1 lit.b) din Legea nr.359/2004,

– redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere potrivit careia asociatii/administratorii indeplinesc conditiile prevazute de lege pentru exercitarea acestor calitati,

– depunerea dosarului complet la oficiul registrului comertului si obtinerea certificatului de inregistrare.

Pentru solicitarea unei consultatii juridice online, va rugam sa completati FORMULARUL

Comenteaza

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.