fbpx
office@iuliablaja.ro
0744.301.281 0787.822.100

Infiintare firma activitati de consultanta!

O firma de consultanta in management isi poate desfasura activitatea sub forma unei societati cu raspundere limitata, in conditiile Legii nr.31/1990.

Firma de consultanta se infiinteaza prin depunerea urmatoarelor documente la registrul comertului, fara obligatia obtinerii unor avize sau autorizatii prealabile:

1. actul constitutiv semnat de asociaţi; acesta poate fi atestat de avocat, autentificat de notar sau poate fi sub semnatura privata (doar semnat de asociati),

2. rezervarea denumirii societatii comerciale eliberata de registrul comertului,

3. actele de identitate ale asociatilor firmei in curs de inmatriculare,

4. documentul care atestă dreptul de folosinţă asupra spaţiului cu destinaţie de sediu social pentru firma de consultanta (contract de comodat, de inchiriere, contract de vanzare cumparare etc.),

5. acordul vecinilor şi al asociaţiei de proprietari cand sediul social al firmei se stabileste întru-un bloc de locuinte,

6. declaraţia pe propria răspundere a administratorilor, autentificata de notar sau atestata de avocat,

7. specimenul de semnatura al administratorului firmei eliberat de notar,

8. dovada depunerii capitalului social pentru firma de consultanta la o bancă aleasă de asociati (capitalul social minim pentru SRL este 200 lei).

9. declaratia pe proprie raspundere a asociatilor potrivit careia indeplinesc conditiile prevazute de lege pentru detinerea si exercitarea calitatii de asociati, atestata de avocat sau autentificata de notar,

10. dovezile privind plata taxelor legale.

Firma de consultanta trebuie sa aiba mentionat in actul constitutiv ca obiect de activitate principal unul din codurile CAEN Rev.2 specifice acestui domeniu de activitate:

Grupa 702 Activitati de consultanta in management

Clasa 7021 Activitati de consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii

Aceasta clasa include: acordarea de consultatii, indrumare si asistenta operationala, inclusiv activitati de lobby pentru firme si alte organizatii in domeniul relatiilor publice si al comunicarii.

Aceasta clasa exclude: activitatile agentiilor de publicitate si serviciile de reprezentare media, activitatile de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice.

Clasa 7022 Activitati de consultanta pentru afaceri si management

Aceasta clasa include acordarea de consultatii, indrumare si asistenta operationala pentru firme si alte organizatii pe probleme de management, cum ar fi: planificarea strategica si organizatorica, procese de retehnologizare, managementul schimbarilor, reducerea costurilor si alte probleme financiare; obiective si strategii de marketing; planificarea, si politici privind resursele umane; strategii de compensare si pensionare; planificarea productiei si planificarea controlului.

Aceste servicii pentru afaceri pot include consultanta, indrumare sau asistenta operationala pentru firme si servicii publice cu privire la:

-proiectarea metodelor sau procedurilor contabile, programe de contabilizare a costurilor, proceduri de control bugetar

-consultanta si asistenta acordata firmelor si serviciilor publice pentru planificare, organizare eficienta si control, managementul informatiei etc.

Aceasta clasa exclude: proiectarea de software (programe) pentru sisteme de contabilitate, consultanta si reprezentare juridica, activitati de contabilitate si audit financiar, consultanta in domeniul fiscal, activitati de consultanta legate de arhitectura si inginerie, activitati de consultanta legate de mediul inconjurator, agronomie, securitate si similare, activitati de consultanta privind selectia si plasarea fortei de munca, activitati de consultanta in invatamant.

In cazul in care v-ati hotarat sa infiintati o firma de consultanta, tot ceea ce trebuie sa faceti este sa contactati cabinetul nostru de avocatura si sa pregatiti urmatoarele acte:

1. cartile de identitate ale asociatilor,

2. documentul care atesta dreptul de folosinta asupra sediului social: contract de vanzare-cumparare, contract de comodat, de inchiriere, extras de carte funciara, autorizatie de construire etc.

In cazul in care nu dispuneti de un spatiu unde sa fie declarat sediul social, va putem oferi serviciul de gazduire a sediul social in Bucuresti.

Pentru infiintarea firmei rapid si ieftin, biroul nostru de avocatura se ocupa de realizarea intregii proceduri:

– verificarea si rezervarea denumirii societatii,

– redactarea si atestarea actului constitutiv,

– redactarea contractului privind detinerea spatiului cu destinatie de sediu social: comodat, inchiriere, subinchiriere etc.,

– redactarea declaratiei pe proprie raspundere data in baza art.15 alin.1 lit.b) din Legea nr.359/2004,

– redactarea si atestarea declaratiei pe proprie raspundere potrivit careia asociatii/administratorii indeplinesc conditiile prevazute de lege pentru exercitarea acestor calitati,

– depunerea dosarului complet la oficiul registrului comertului si obtinerea certificatului de inregistrare.

Pentru solicitarea unei consultatii juridice online, va rugam sa completati FORMULARUL

Comenteaza

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.